miercuri, 3 iunie 2020


Nu prea des se întâmpă să fii personajul unui vis. Și încă unul împărtășit.


Apropo, acum mi-am amintit. Te-am visat astă noapte. Am visat că nu puteai ajunge în Moldova și m-ai rugat să merg la apartamentul tău unde locuiai singură ca să-ți aduc niște lucruri. Am ajuns în apartament și erau o mulțime de lucruri vechi, mormane de haine peste tot, multe teancuri de cărți. 
Și era extrem de dezordine. Și îți cereai scuze la telefon că arată așa apartamentul, dar de fapt tu ești ordonată de fel. Și căutăm printre cărți și erau cărți de istorie, de politică, cărți spirituale și era o carte cu simbolistica numărului 7. Eram surprinsă că erau două sobe în apartament, în aceeași cameră. Tot îmi doream sa ies pe balcon să admir priveliștea pentru că se vedea o lumină atât de frumoasă de afară. Era și un laptop negru pe care l-am deschis și cum am deschis rula un film cu o fată care zicea că se simte goală și îmi explicai prin telefon semnificația filmului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul după moarte de Serafim Rose