vineri, 5 iulie 2019

Fără-de-sine

6 Interested Tricks: Kitchen Curtains Short nursery curtains gold.Gray Living Room Curtains country curtains rods.French Curtains Design..
Cerul nocturn apasă peste capul meu greu de insomnie.
Picăturile de ploaie îmi umezesc ochii uscați.
Vuietul îndepărtat, mecanic îmi sfredelește creierul obosit.
Un câine urlă a disperare,
aș scoate-o și eu din mine printr-un strigăt,
dar nodul din gât îmi sugrumă vocea.
Pleoapele obosite de nesomn se închid,
iar privirii i se deschide o beznă mai densă decât cea a nopții neînstelate.
Adierea de vânt e unica mângâiere în noaptea în care sunt singură pe lume.
M-aș cufunda într-un somn al uitării de sine,
dar și ăsta mă refuză,
deci rămân fără-de-sine.


Poezie publicată în revista Webcultura

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul după moarte de Serafim Rose