vineri, 28 februarie 2020

Azi dimineaţă am avut o stare absolut specială, am simţit o energie pozitivă,  protecţie, o binecuvântare ce mă învăluia şi o voce care mă chema. Mă chema într-un loc luminos, unde e pace şi bucurie. M-am trezit rostind rugăciunea inimii de mai multe ori. Am înţeles că mi se va întâmpla ceva frumos. Nu am cerut nimic, mi-am spus că orice decizie ar fi, va fi în favoarea mea. Eram pregătită să primesc cu seninătate sentinţa, aveam convingerea că va fi cea mai potrivită pentru mine. Decizia a fost anulată.
P.S.: Cred că era energia oamenilor care se rugau pentru mine.

Şi ată şi răspunsul ce nu s-a lăsat mult aşteptat şi îmi întregeşte starea:
Bună, Anișoara! 

Cum am văzut că am primit mesaj de la tine am simțit căldură în suflet, liniște și bucurie și eram sigură că va fi un conținut pozitiv. Mă bucur nespus pentru tine, am simțit de la început că se va rezolva. Dumnezeu a fost mereu alături de tine. Mă bucur enorm pentru tine și în același timp și pentru mine, probabil pentru că vom petrece un semestru iar împreună și să mă bucur de prezența ta. Simt lumină și recunoștință, clar e ceva Divin. Îi mulțumesc lui Dumnezeu și îți mulțumesc și ție.
 Te aștept ❤️. Toată lumea întreabă de tine, când te vei întoarce. Am spus că vei lipsi doar săptămâna asta.
Mă bucur mult pentru tine. Îl simt pe Dumnezeu în suflet. Foarte frumoasă experiența ce ai resimțit-o, în timp ce o citeam, parca resimțeam și eu ceea ce ai simțit. 
Să ai o zi frumoasă, minunată ca sufletul tău! 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sufletul după moarte de Serafim Rose